#
RAVON R2
від 189 000 грн
8,2 л
на 100 км
0 -100 км/г
12,4 с
85.5 к.с.
62.6 кВт
Бензиновий, Евро 5
#
RAVON R4
від 242 250 грн
8,4 на 100 км (MT) /10,4 на 100 км (АТ)
0-100 км/г 11,7 сек
106 к.с.
Бензиновий, Євро 5
#
RAVON GENTRA
СПРАВЖНІЙ С-КЛАС, ДОСТУПНИЙ КОЖНОМУ
від 266 800 грн
8,5/9,5 л на 100 км
0 -100 км/г
13/13,1 с
107,4 к.с./79 кВт
Бензиновий Евро 5

Новини

#
3 Квітня 2017 Новини

RAVON R4. ПЕРШИЙ ТЕСТ НЕ КОМОМ!

Чергова новинка з сонячної Асаки – для нас і справді новинка: Chevrolet Cobalt, яким Ravon R4 був у колишньому житты, але до нас не поставлявся, щоб не обмежувати вітчизняні Ланоси.

Родовід у машини цікавий: вона спроектована аж в Бразилії, але завдяки глобальній стратегії GM, вкоренилася і в діаметрально протилежній точці земної кулі. Зовнішньо Ravon R4 в чомусь нагадує свого головного конкурента – Renault Logan. Такий же високий, рубаний, аскетичний в формах седан, і навіть виштамповки на боковинах і дверних ручках схожі. Ravon R4, насправді, більший, ніж здається: довжина машини – 4,5 м, а колісна база величиною 2620 мм – більша, ніж у деяких авто з класу C-High. І солідні габарити не пропали даром – салон вражає привітним простором. Входити в R4 – суще задоволення завдяки широким і високим дверям з отворами правильних форм. І спереду, і ззаду – роздолля в ногах, і навіть ширина заднього сидіння не висуває заперечень проти трьох дорослих пасажирів.

Оформлення інтер’єру вже не настільки заокеанське й місцями спірне, як вигляд автомобіля: тут все в інтернаціональних традиціях GM. Загальні риси – немов у нинішнього покоління Aveo, тільки простору побільше, а ось матеріали – простіше. Однак зібрані панелі дуже акуратно – все рівненько, без щілин і літників, на ходу не скрипить і не стукає.

Сидіння – ну просто домашні крісла та диван, обтягнуті світлим ворсистим матеріалом, схожим на плюш. Звичайно, це не саме практичне рішення, особливо для сімей з маленькими дітьми і таксистів, однак затишку в недорогому авто така обивка помітно додає.

 

 

Влаштуйтесь зручніше

Кермо регулюється тільки по нахилу, однак цього напрочуд досить, щоб і високий водій міг без зусиль підібрати зручну посадку: допомагають хороші діапазони налаштувань крісла і, зокрема, наявність регулювання по висоті його подушки.

Лаконічна приладова панель зі стрілочним тахометром і цифровим спідометром – в тому ж стилі, що і в молодшому R2 (ЗР, 2016, № 10) або в Aveo.

 

Відмінно знайдено місце для кнопок регулювання дзеркал: на лівій двері, прямо в її куточку біля лівого дзеркала. Зрозуміло, що така компоновка викликана перш за все економією на електропроводці, але й у використанні це рішення дуже зручне. Самі дзеркала – широкі, вдалої форми: набагато кращі за ті, що GM ставив на більш дорожчі Опелі.

 

Медіасистема цілком пристойна – з MP3-ресівером і правильно розташованим під консоллю USB-портом. Невеликий її недолік лише в тому, що на лицьовій панелі поруч – дві абсолютно однакові крутилки: та, що вище, відповідає за гучність, та, що нижче – за налаштування частот або прокрутку файлів. З незвички в них можна заплутатися.

Принадність автоматизації

Ось ми і дожили до такого милостивого моменту, що вже й самі народні за ціною автомобілі обзавелися автоматичними коробками передач. Причому – добротними і сучасними: у нашого Равон автомат 6-ступінчатий! «Кривий стартер», ручне випередження запалювання, карбюратор … Механічна коробка залишалася найстійкішою та найживучішою з атрибутів автомобільної старовини, з тих перших недосконалих і вимушених конструкторських рішень. Але ось і вона поступово, з кожним днем, здається. Не знаю, як ви, але особисто я прощаюся з нею без жодного жалю: не місце їй вже в сучасному ритмі і потоці. Особливо якщо на автомобілі потрібно працювати, а не всього лише двічі в день доставити себе в офіс і додому.

 

«Автоматизований» Ravon R4 буденну роботу якщо вже і не перетворить в суцільну радість, то вже точно приємно полегшить.

Коробка прекрасна – у всіх мирних повсякденних завданнях до її швидкості перемикань і алгоритму роботи немає жодних зауважень. Та й з 1,5-літровим 106-сильним бензиновим мотором дружить вона міцно, забезпечуючи добропорядному седану не тільки комфорт, але й цілком достатню порцію динаміки.

Звичайно, спортивні амбіції в ньому припинені на зародковому рівні, однак і овочем Равон не назвеш. Загалом, це саме те для сім’ї або таксі. Апетити б тільки зменшити: при самому економному підході міський мінімум – 9 л/100 км, включення кондиціонера додало близько літра. Втім, мені дістався зовсім ще молодий автомобіль з пробігом 6 км – хто знає, може, економічність і покращиться після обкатки. А 92-й бензин і відмінна пристосованість мотору до переведення на газ розкривають обнадійливі перспективи.

Не можу втриматися від аналогій з Логаном і по частині підвісок. У Ravon R4 вони такі ж м’які і непробивні – розбиті київські дороги для них не перешкода. Машина ніби перепливає ями і лежачі поліцейські, дбайливо піклуючись про комфорт пасажирів і пам’ятаючи свій первісний бренд Chevrolet.

Гальма відчуваються добре, і дуже ефективно сповільнюють немаленький седан з будь-якої швидкості.

Адже ззаду встановлені елементарні барабани!

Ravon R4 стає чи не найдоступнішим седаном на нашому ринку, до того ж – повноцінним по місткості. Базова версія оцінена в 242 250 гривень – на 40 тисяч дешевше однофамільної Джентрі (в дівоцтві Chevrolet Lacetti) і майже на 70 тисяч дешевше Логана або китайського Geely Emgrand.

А з огляду на той факт, що у Ravon R4 один з найбільших багажників (543 літри) серед недорогих седанів, він стає по-справжньому оптимальним для міських умов і поїздок на відпочинок з друзями та всією сім’єю!

 

За матеріалами тест-драйву видання «За кермом Україна»